Wednesday, June 8, 2011

NGADE NGADE...

     Nak tahu tak kenape tajok besar dekat atas tuh 'NGADE NGADE'..hahah..kisah nyer bermula macam ni...suatu hari...ak tengah bukak facebook...then aku tak tau aper ak nk buat..yelaa..NOTIFICATION pun tak banyak..masa tu juga aku tengah bosan tahap gaban...aku search la kat facebook tuh name orang...kebetulan pulak masa tu aku tengah dengar lagu DEWI ALEEYA..yang dinyanyi kan oleh BLACK...then aku search laa name ALEEYA...tup tup aku terjumpe sorang budak nyhhh...aku pon add laa...

     Dalam beberape hari,si dia pon CONFIRM kan ak sebagai KAWAN..huhuh...sukenye ak...haha....pastu kiteorang chat laa...lame jugak kite orang chat...kalau tak silap...2 minggu berturut-turut..wahh..lame jugak tuh...kalo dah siang malam siang malam jerk online..mau x penoh wall fb aku...haha...semenjak aku kenal dia...mcm2 ayt baru aku dapat...salah satu nyer adalah (naik lif tekan sendiri,stop dulu,n bg anjing mkn pizza,angkat bakul isi sendiri,then ayat ak paleng suke yang dia telah wujudkan dalam hidup aku adalah NGADENGADE...

     Disitulah bermula nyer aku minat ayat tuh..sampai sekarang...bile aku tengok ayat tuh jer..mesti aku tersenyum senyum macam selipar koyak..haha...seronok sangat degan ayt tuh..tak tau kenapa...bile aku baca ayat tu...hati ak rasa tenang semacam jer...wahh...macam orang jatuh cinta laa...hahaha...xder laa..gurau jer...jagan salah sangka pulak ea...hahah...

     Erm...okeyh laa...ak nk sambong chat dengan dye..korang nk tau ker saper budak tuh...ape???suruh masok kan gamba dia dalam blog ni...ermn..maner buleyh..nnt dia famous...ak tak nak dia famous...tape laa..aku bagi tau name dye jela ea...name orang yg telah meWUJUDkan banyak ayat dalam hidop aku tuh adelah ALEEYA...okeyh..dah..cukop la tuh...PAI TONG (bye bye) ... assalamualaikum :D



jangan marah ea tuan punye badan..... :D

No comments:

Post a Comment