Tuesday, December 6, 2011

memories in 03.11.2011.... :D


assalamualaikum
:D hehe !!
nk habaq mai nih .. haha..penang marii wookk ! :P

pada 02.11.2011/mlm..Aku, shira , nina dah komfem nk lepak ramai2 besok iaitu 03.11.2011/ptg kat taman mastika..mlm tuh bukan main susah lagi nk komfem kan dorang nih..biasala..anak dara kan..mmg susa la kalau nk komfem cepat2 nih..Yang penat nyer aku..bukan dorang..ahahah..aku yg dok call saner call sini untuk dapat kan kepastian dorang..Apela...ahaha..dah la pakai telefon rumah...nasib baek line clear...kalau tak mau taknyer melambung kredit aku..grrr...naseb baik naseb baik...hahaha..aku tnye la nina,sape lagi yg pegy??dye post kat wall fb nk ajak yaya and iera skali...so aku pon terkejot la kan..nina,shira,yaya iera and AKU SEORANG..wahh..memang aku x segan la nk hadap dorang sume tuh...naseb baek iera and yaya xkomfem lagi..kalau x..ak komfem kan mlm tuh yg aku xnk dtg pagi esoknyer!! haha .. segan punyer pasal ..aku cari kawan2 aku yg free...kebetulan pulak dorang sume x free..so aku sorang jer yang free..kesian aku..grr..ramai jugak aku call mlm tuh..hmm.. so yg komfem aku,shira and nina jer..yg laen x komfem..okay set...!!

pada 03.11.2011 pukul 2.30 ptg...aku masih kat rumah lama lagi..dok baring2..ahaha...mcm x nk pergi jer kan..ahahah..time aku baring2 tuh aku fikir jugak..nk pegi ker tanak eakk..tp kalau x pegi kesian pulak..dah la orang tuh datang dpd jauh...perak pulak tuh....HAHA..kalau dye stay KL takpe..anytime buleyh jumpe..kan kan kan... aku call shira..aku tnye dye kat mane..dye boley jwb mcm ni "aku dah kat taman mastika lama doe" .. aku terdiam jap..pastu aku sampok dye cakap "betol ker??kau dgn sape??awal giler kau tunggu" hahaha...then aku letak phone..pegi siap2 sume..setapak aku keluar dpd umah lame aku,aku dah rase bedebar2...yela...aku sorang kan...dorang ader geng !! bole citer la kan ...

sebelum aku pergi taman mastika...aku pegi kedai kat LRT...beli kopok..WAJIB ADE MAKANAN KALAU NK LEPAK ... nnt lapar susah aku nk cari makn..ahaha...kene dalam rm7 jugak laa..aper jer nyer pun...kopok ringring,roller coaster,kopok aper tah satu lagi tuh and mineral water...tuh jer dah rm7...mahal mahal...nk xnk kene bayar la kan...(tgh mashukk..aper de hall) huhuh...lepas beli makanan tuh aku teros gerak taman mastika..penat weyh jalan..jauh plak tuh....biler sampai jer area taman mastika...bedebar jantung aku semaken pantas mcm rossi memecut laju dan memotong motor dihadapan!!aahahha...then aku call laa shira dye kat mana !! aku dgr citer dye sorang...tup2 aku nmpk 2 orang baju putih kat bawah pokok...haaa..tu la aku... (shira ckp dlm phone)....cepat la belon..kau kat mana??? haha ..
aku cakap kat shira aku nk blik laa..sebab segan...aku sorang jer...shira boleyh laa..ader ehem2 dye yg teman kan...uwelkkk... :P jumpe jer shira aku...aku teros letak kopok tuh atas meja and duduk kat kerusi satu lagi..berhadapan dgn kerusi shira and ehem2 dye duduk!! hahahahhaha ...

baru jer baper minit aku dok situ..aku dah rase aku nk blikk...arghhh...rasa segan giler nk mati doe..korang x rase bole citer laa...geram ni geram!!shira boleyh tnye kenapa aku diam jer...aku rase nk sepak jer dye kat situ...grrrrr....mcm2 soalan dye tuju kat aku...mmg aku xkn jawb la kan..padan muka kau shira..ahahahha.. :P
dalam 3 or 5 minet camtoo aku mesej nina...aku send "ANDA BERADA DIAMA SEKARANG" lebih kurang mcm tuh laa...dan AKU DAH AGAK YANG NINA MEMANG TAK AKAN REPLY mesej aku... ni lagi sorang budak yg aku geramm !! ishhhhh ... whatever la..x kesahh..jnji dye hadir..cehh hadirr..ahahaha...kalau x hadir..aku cekik2 dye arituh!! (cakap jer lebih) hoho .. 3minet ker baper minet aku tunggu..akhirnyer dye datang gak..bawak YAYA...aku dah tarik nafas panjang2 biler nmpk nina and yaya sampai...yg si shira bole pulak bersorak sorak kat yaya...lagi lah tekanan yg teramat aku mase tuh !! hmm....
biler nina and yaya sampai jer...ehem2 shira teros pergi...ahahahha...

so aper lagi..bersoronok la dorang sembang2...tp dorang x miss sembang pasal CHENTA HATI DORANG .... ahah .. and time tuh aku buat pekak jer...ahahahha..sebab aku tak tahu cerita langsung!!
dorang citer laa aper perkembangan dorang...pasal skola dorang...aku kat situ dah berDOA macam2....dan aku mcm orang gila kat situ..diammm jerr..senyapp jerr...yela..sape x segann...dorang ader geng???aku ada???xder kan !! so terpakse la diam jer ... si shira nih boleh plak perasan aku diam jer..mmg aku kene sound dye kat situ "weyh belon,asl kau diam jer??bukan kau ke yg selalu nk carik pasal dgn aku haa?? " perrhhh..lagi melantun lantun lah kan geram aku...ishh budakk nihhh !!

aku pelawa dorang makan..dorang jual mahal..xnk la,kenyang laa..tp..time maen saidina..lapar pulak..hahaha..opss..lupe citer pasal maen saidina...hehehe..surryy :D ... lepas dorang bersembang..si shira ker si yaya yg open saidina...ajak fight!! ahah ..aku mula2 dah tau aku akan kalah..so maen jela kan..tak leyh bantah..si yaya mcm  dah tau jer yg dye kene jage bank...ahahhhaha...yg si nina ni..senyum jer..ker dye dah tau yg dye akan menang...ahahah...maner x nyer..sume tempat dye beli...aku 5 tempat jer...si shia nih lebeih kurang jer...sume tempat dye nk balun!! ahahha ..aku maen asek kene saman jer..alaa..saman okey lagi kan..bayar jer...tp duit aku sume habes untuk bayar saman jer...yg si shira nih asek masuk jail jer..aaahaha..kesian kesian...aku dah ckp..stndby rm5oo kau x mahu,,,ahahahha.. :P so saudagar yg paleng mashuk,kaya and yg bnyk duit x lain x bukan nina la kan...uwelkkk jeles nih...dalam masa yang sama..aku mintak shira blanjer aku nina and yaya aiskim..woahh..aiskim murah jer..huhuhu..pandai dorang pilih aiskim untuk aku..tp sayang nyer..aiskim tuh aku xmkn sampai abes..sebab tumpah kat atas meje..dorang buleyh gelak kan aku..aku x tau kenape...tp xpelah..aku akn kenang aiskim tuh sampai biler2...heheh...tengs ea shira sebab blanjer kiteorang aiskim.. :)

tgh maen2 tuh boley pulak dorang nk g taman lama..sebab dorang kate budak2 yg maen bola kat taman mastika tuh maen ikot suka hati jer..ahahah...yg aku xboleyh belaaa....dye boleyh ingt maner tempat yg dye dah letak rumah and bgai2 kat situ..ahahha..wa tabikk luu guyss !! hohoho ... aku pon follow la dorang g taman lama...biler sampai jer taman lama...dye pilih port meja lubang besar2..so nk campak dadu pon x senang hati....asek jatuh jer...grrr...dalam baper minit zharif,pian and marol dtg...lepak skali...dorang call aku,dorang ckp nk dtg...so aku bg tau nina and nina suruh dorang dtg taman lama...dorang pon dtg!!!datang kalau x bikin panas x boleh ker ha??ahahah..nk isap rokok isap laa..x slaah pon..tp jgn laa isap kat aku doe...sembor2 kat aku...aku dah la ader asthma..kalau aku pengsan..saper nk angkat??korang larat ker??ahahha..xkn!!! haaa..so isap rokok jauh2 ea...huhuhuhu...AKU BENCI KAU ZHARIF,AKU BENCI KAU MASA HARI TU JER...HARI LAIN AKU TAK BENCI KAU !! grrrrrr ... rase nk lempang2 jer kau mase tuh...haishhh...dah2..potong citer pulakk..ahahahha..kiteorang sambung maen saidina!!!

nina baleng dadu asyik jatuh kat bawah meja jer...aku lah tukang kutip dadu itu..ahahaha..tolong menolong x salah kan :) pastu ader sorang brader nih..muka bengis mintak kaki jer..nina cakap mata dye meerahh macam orang hisap dadah jer....ahahha .. dye boleyh plak dtg kat blakang aku...and lepak kat port aku lame2..dye tgok aku nina,shira and yaya maen saidina..usha panas jerr...ahahahahah...aper motif dye dtg and lepak kat situ pon aku x tau..lame plak tuh dye lepak...hahahahha..yg si pian and zharif boleyh pulak nk balek..aku dah cuak habes dah nih...kalau aku badang xper laa..ni x nyer pun...lepas dye tgok aku maen saidina...dye naek atas padang,bukak baju and joging satu taman lama tuh..perhh..sumpah aku dah cuak time tuh...yg si nina bole ckp kuat yg mata dye merah macam orang hisap dadah...aku risau dye dgr jer..dye dgr..masak laaa....hahaha..paleng x leyh blahh..aku tgok muka shira,nina,yaya mmg dah laen..mmg dah cuakk..aahahahha...nina habaq kat yaya..nk blik,nk blik...aku takot..ahahahha..aper laa..ahahah..

so kiteorang pon buat keputusan untuk balek..yg dorang nih kemas xnk lame pulak kan...ahahahha...lame doe dorang kemas saidina tuh..siap bole bersembang2 lagi...grrr..aku lg nk blik cepat..dorang bole pulak lambat2...ahahahah..biler dah siap sume...kiterorang nk blik..mamat muka bengis tuh pon nk gerakk...tp sebelom dye gerak dye ader usha muka aku jap..aku perasan masa tuh dye usha aku...jantung aku dah dup dap dup dap..perghh..aku risau dye block aku tgh jln jer...yg si shira nih xder transport plak nk blik..naseb baek pian ader moto..so boley laa hantar dye separuh jalan..(pian yg offer naek moto dye)..hahahah..so aku yaya and nina kene la balek jln kaki...yaya tunggu bf dye,tp x sampai2..ahahah..so lame kelamaan bf yaya sampai...then aku and nina jln depan..manakala yaya and bf dye jalan blakang..ahahah..manakala..xleyh blah..dlm mase perjalanan balek tuh..mcm2 kteorang sembang...ahahha..pasal tuh la,pasal nih laa.. (xperlu la korang tau) hahahha ...

baru separuh jalan nina nk g kedai beli air..hahahah..aku mati2 ingt nina blanjer aku air time tuh...aku btol2 haus gak time tuh..(GERAMGERAM) tp xper la kan..bende dah lepas..so biar jer aku haus..ahahahha...and lagi satu..aku ingt aku yang hantar nina sampai umah...tup2 nina,bf yaya and yaya yang hantar aku kat train..bapak malu weyhh pompan hantar lelaki...uwaaa ... tp kan..ader budak perasan rumah dye kat PUTRA VILLA.... ahahha ... and time kat situ laa aku bnyk kali cover..sebab aku x tau sape hantar saper...time tuh nina tersepak batu..pastu muka time tuh mmg xleyh blaa..ahahahha..aku cakap kat nina...cover siket..cover siket...ahahah..lawak gilerr..aku pon time tuh ikot salah jln..so yaya sound aku..takpe2..kite tak perlu lintas mana2 jalan pon yer..ahahah..aku dgn selamber cover and tapis malu aku tuh..aku cover "tader g mane2 pon..saje je nk amek angin jer" perhhhh ... lagi satu geram yg berada di minda aku ni kan !! ahahah..then sampai jer putra...mcm2 kau pesan kat aku ea...jumpe bende pelik2 kimslm laa..jumpe mamat td tuh buat dak lahhh..ahahahah...aku dah risau time tuh..ops sorry..ckp aku... hehhe...kopok yg aku beli td ader baki 2 lagi..so aku bg la kat yaya..suruh pandai2 la kongsi keyh...hohoho...okay..for you all information..cewahhh..ahahah...aku jumpa doe mamat muka bengis tuh kat terminal putra...dye tgh joging..so aku kene la buat dakk..masok dalam kawasan beli tiket and belari kejar train (naek tangga okay) tangga bergerak rosak !! hahhahaha ... so sampai sini jer bole citer... aku sampai umah koll 10 or 11 mlm camtoo...sebab mcm2 masalah yg berlaku...hmm...

p/s:okay..sorry la ea kalau ade perkataan yg aku eja x betoll..aku update blog ni pun pukol 1am sampai kol 4.26am..aku x sedar mana yg salah and aku dah penat nk bace balek...grrrr...so..aku tak akan lupe memories 03.11.2011 dgn korang (shira,yaya,nina,zharif,pian,qamarul,aku and lastt mamat muka bengis mata merah) aku tak akan lupe keyhh ... bestt sngt2...sorry pian..aku xder gambar laen untuk kau..eheheh..sorry keryhh... k laa..aku nk tido..dah x larat nk tahan mata... bubye...remember me always keyh..tengs for nina coz send me !! :) jasa mu dikenang !! 




bye bye
assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment