Tuesday, December 6, 2011

HAHA ~

assalamualaikum...

Dah lama betul kan aku tak update blog..agak2 dah berhabok ker belom..??hahaha...
sebenanye banyak cerita aku nk share kat korang...tp tiap kali bukak jer blog,aku x tau nk type aper...idea sume lari lintang pukang.Blank teros otak aku..Grrr..haa..sorry la ea...aku lupe nk citer pasal gamba kat atas ue..sebenanyer ader maksud tersirat kat gamba tuh..tp aku tak boleh bagi tahu semua la kan..rahsia2..hehe...
sebenanyer tak der niat pon nk snap gamba camtoo..dah terlintas kat fikiran kan!!so aper boleh buat..ahahha..

Aku tgh2 lipat baju kat bilik!!then aku ternampak pulak dgn BAJU KECIK aku dulu..yg pakcik aku bg..ahahha..so aku try la pakai..muat lagi ker tak..ahahah..tup2 aku pakai..teros badan aku jd SASA..cehh SASA ker?? mcm pondan jer aku tgok..hahah ..tp lame2 aku tgok gamba nih pon menyampah jugak..hahah..padehal gamba sendiri tuh..hmm..aper lagi ek..xder idea sebenanyer nih..heheh..haa..1 day aku buat gamba nih DP fb aku..ahahha..ader yg kate tuh,ader yg kate nih..nk mengata jer..ahahah...biasa laa..manusia kan!!ahah..erm..tp adela 2 or 3 orang suka gamba nih...tp aku mcm biasa lahh..rendah diri..hohoh..mcm2 aku kelentong!! hehe..sian orang tuh.. :) soory ea..

Then ader la sorang hamba ALLAH nih..dye maen tuka2 DP aku pulak...aku pakai DP lame..dye tuka DP lain..Dp yg kat atas tuh dye suka tukar..ee..geram jer aku..tiap kali aku bukak jer fb..dp laen!!ahahah..tapi sokey laa...x kesah pon sebenanyer!! huhuh...BUAT LA SELALU YER.. haha .. saya sokong dpd belakang !! hehe .. erm.. okay laa..sampai sini jer boleh..mata dah lip lap lip lap nih..bye2...see u tomorrow keyhh !! 
 woot woot.. <3 <3 haha
assalamualaikum guys :)

No comments:

Post a Comment